ΦΥΤΑ στο Διαστημα

http://www.chreact.gr/

Moderator: admin

ΦΥΤΑ στο Διαστημα

Postby kalliahodgetts » Mon Nov 10, 2014 12:31 pm

Σε αυτήν την ενότητα, θα ανεβάζετε εσείς (οι καθηγητές που συμμετέχετε στο Chain reaction 2014-2015) τα ερωτήματά σας προς την Τεχνική Επιτροπή (ΤΕ) ή τους συναδέλφους που έτρεξαν πέρυσι το πρόγραμμα. Μπορείτε ακόμη να μας ενημερώνετε για όποια πρόοδο κάνετε σχετικά με την έρευνα και τα πειράματά σας, τυχόν προβλήματα που προέκυψαν ή την προετοιμασία των μαθητών πριν και τις εντυπώσεις σας μετά από τις επισκέψεις που κάνατε.

Επειδή η ανατροφοδότηση μεταξύ σας είναι σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας, καλό θα είναι να διαβάζετε και τις άλλες θεματικές ενότητες ώστε να υπάρχει αλληλεπίδραση και μεταξύ σας.
kalliahodgetts
 
Posts: 33
Joined: Mon Jul 14, 2014 1:39 am

Re: ΦΥΤΑ στο Διαστημα

Postby dkelefiotis » Tue Nov 25, 2014 11:28 pm

Τι τρώνε οι αστροναύτες;
Μια δραστηριότητα με πολλούς στόχους (λειτουργία ομάδας, ευαισθητοποίηση στο θέμα, αξιοποίηση του διαδικτύου)
Στη πραγματικότητα ένας πειραματισμός στη μεθοδολογία SOLE Self-Organized Learning Environment. :arrow: Αυτό-Οργανούμενο Μαθησιακό Περιβάλλον http://www.ted.com/pages/sole_toolkit που αναφέραμε στην ενότητα "Ομαδες: Συλλογικότητα, Συντονισμός συζήτησης και Αξιολόγ..." http://www.chreact.eu/forum/viewtopic.php?f=15&t=23&start=10&sid=426c5026d0d3250f3b8eb469ca48674d&sid=426c5026d0d3250f3b8eb469ca48674d#p90
το αποτέλεσμα;
πέντε σύντομες εργασίες από τις οποίες δύο σε τελική μορφή ακολουθούν
1. http://www.voki.com/pickup.php?scid=10710314&height=267&width=200
2. http://www.voki.com/pickup.php?scid=10710163&height=267&width=200
Πως σας φαίνονται;
Θυμηθείτε οι εκπαιδευτικοί ΔΕΝ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΣΑΝ. Μόνο θαύμαζαν τις επιτυχίες των μαθητών.
dkelefiotis
 
Posts: 12
Joined: Fri Oct 03, 2014 12:59 am
Location: Heraklion Crete

Πως το κάνουν οι ερευνητές;

Postby dkelefiotis » Thu Dec 04, 2014 8:25 pm

Μια πολύ ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική δραστηριότητα για την ομάδα του 2ου Γυμνασίου.
Η Μαρία Φουσκάκη μας παρουσίασε τι κάνει σαν ερευνήτρια στο χημικό τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης και η Κάλια Κατσαμποξάκη Hodgets - που είναι απόφοιτος του σχολείου μας – μας εξήγησε πως κατάφερε η Μαρία να μας παρουσιάσει τόσο αποτελεσματικά τη δουλειά της.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ομάδας μας απόλαυσαν τη διαδικασία παρά το εντελώς ακατάλληλο περιβάλλον- μετά τις δύο το μεσημέρι και ανάμεσα στις καταλήψεις.
ΟΙ αναφορές στο τελικό στόχο, δηλαδή την εκπροσώπηση του σχολείου σε Ευρωπαϊκό επίπεδο που συνοδευόντουσαν με τη περιγραφή της πορείας ως εκεί, αναζωπύρωσαν το ενδιαφέρον των μαθητών.
Εάν κατορθώσουμε ως την ολοκλήρωση της δραστηριότητας στο πλαίσιο του Chain Reaction να κρατήσουμε το ίδιο επίπεδο εμπλοκής των μαθητών διαφαίνεται μια δυνατότητα παρέμβασης στη διδακτική μας πρακτική.
Πρόβλεψη
Του χρόνου θα αποσπάσουμε δύο ποιοτικές ώρες κάθε εβδομάδα (π.χ. ένα απόγευμα 5-7 μ.μ.) από τις εξωσχολικές δραστηριότητες των μαθητών για τη δημιουργία ομάδων διερευνητικής μάθησης.
ΔΚ
dkelefiotis
 
Posts: 12
Joined: Fri Oct 03, 2014 12:59 am
Location: Heraklion Crete

Αναφορά προόδου

Postby dkelefiotis » Mon Dec 29, 2014 10:15 am

Με λίγα λόγια:
Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον και ευχάριστο ταξίδι στο κόσμο της έρευνας που αντιμετωπίζει καθυστερήσεις και αναβολές.

έρευνα των μαθητών
Μόλις πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων φθάσαμε στη ρητή δήλωση του ερευνητικού ερωτήματος και στη διερεύνηση των παραμέτρων που θα μπορούσαμε να εξετάσουμε.

πως αντιλαμβάνονται την έννοια της επιστήμης
Μόλις τώρα αρχίζουν οι μαθητές να βιώνουν το ρόλο του ερευνητή που αναλαμβάνουν και δεν είναι φανερή κάποια αλλαγή στην άποψή τους για την επιστήμη.

πρακτικές δυσκολίες κατά το σχεδιασμό και υλοποίηση των πειραματικών διατάξεων
Δεν έχουν ακόμη κατατεθεί προτάσεις πειραματικών διατάξεων και επομένως οι αναμενόμενες δυσκολίες δεν έχουν προκύψει ακόμη.

υλικό ή πηγές για την ομαλή κατανόηση του EUPRB
Μετά την ρητή δήλωση του ερευνητικού ερωτήματος και την (πρώτη) καταγραφή των παραμέτρων που το προσδιορίζουν οι μαθητές θα προχωρήσουν στη σύνδεση των παραμέτρων με σχέσεις αιτίας αποτελέσματος – δηλαδή στην κατανόηση του θέματος που δουλεύουν. Σε αυτή τη φάση μία από τις πέντε ομάδες έχει αρχίσει να ανεβάζει σχετικό υλικό με μεγάλη μάλιστα επιτυχία.
dkelefiotis
 
Posts: 12
Joined: Fri Oct 03, 2014 12:59 am
Location: Heraklion Crete

Re: Αναφορά προόδου

Postby rumpini » Thu Jan 08, 2015 10:20 pm

dkelefiotis wrote:Με λίγα λόγια:
Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον και ευχάριστο ταξίδι στο κόσμο της έρευνας που αντιμετωπίζει καθυστερήσεις και αναβολές.

έρευνα των μαθητών
Μόλις πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων φθάσαμε στη ρητή δήλωση του ερευνητικού ερωτήματος και στη διερεύνηση των παραμέτρων που θα μπορούσαμε να εξετάσουμε.

πως αντιλαμβάνονται την έννοια της επιστήμης
Μόλις τώρα αρχίζουν οι μαθητές να βιώνουν το ρόλο του ερευνητή που αναλαμβάνουν και δεν είναι φανερή κάποια αλλαγή στην άποψή τους για την επιστήμη.

πρακτικές δυσκολίες κατά το σχεδιασμό και υλοποίηση των πειραματικών διατάξεων
Δεν έχουν ακόμη κατατεθεί προτάσεις πειραματικών διατάξεων και επομένως οι αναμενόμενες δυσκολίες δεν έχουν προκύψει ακόμη.

υλικό ή πηγές για την ομαλή κατανόηση του EUPRB
Μετά την ρητή δήλωση του ερευνητικού ερωτήματος και την (πρώτη) καταγραφή των παραμέτρων που το προσδιορίζουν οι μαθητές θα προχωρήσουν στη σύνδεση των παραμέτρων με σχέσεις αιτίας αποτελέσματος – δηλαδή στην κατανόηση του θέματος που δουλεύουν. Σε αυτή τη φάση μία από τις πέντε ομάδες έχει αρχίσει να ανεβάζει σχετικό υλικό με μεγάλη μάλιστα επιτυχία.

Αγαπητέ Δημήτρη,
Καλή χρονιά γεμάτη επιτυχίες για εσένα και τους μαθητές σου.
Αν το θεωρείς και εσύ σωστό, θα μπορούσες να ανεβάσεις και στο φόρουμ ένα μέρος του υλικού που οι ομάδες σας ανεβάζουν?
Πιστεύω πως σύντομα θα φανεί η επίδραση του ρόλου του ερευνητή στις απόψεις των μαθητών όσον αφορά την επιστήμη και το πως οι ίδιοι την βιώνουν.
rumpini
 
Posts: 13
Joined: Mon Jul 14, 2014 2:04 am

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Postby dkelefiotis » Mon Feb 09, 2015 6:15 pm

Προσπαθούμε να προτεοιμάσουμε τη σύνθεση των περιλήψεων των παρουσιάσεων των μαθητών.
Το παράδειγμα που περιέχει η σχετική πρόσκληση, αφορά παρουσίαση καθηγητή και δεν ταιριάζει.
Μήπως μπορείτε να μου υποδείξετε μερικές περιλήψεις από τις εργασίες των μαθητών των προηγούμενων συνεδρίων σαν παράδειγμα για τους μαθητές;
ΔΚ
Attachments
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ_ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ_ΣΥΝΕΔΡΙΟ Chain Reaction_2015.pdf
(360.16 KiB) Downloaded 235 times
dkelefiotis
 
Posts: 12
Joined: Fri Oct 03, 2014 12:59 am
Location: Heraklion Crete

Re: ΦΥΤΑ στο Διαστημα

Postby kalliahodgetts » Tue Feb 17, 2015 3:27 pm

Αγαπητέ Δημήτρη,

Σου παραθέτω δείγματα περσινών περιλήψεων των μαθητών που είχαν γίνει με βάση το παράδειγμα που δώσαμε στην ανακοίνωση.

http://www.chreact.gr/sites/default/fil ... %CE%9D.pdf

Δεν είναι όλες υποδειγματικές αλλά είμαι σίγουρη ότι θα σε βοηθήσουν πολύ.
kalliahodgetts
 
Posts: 33
Joined: Mon Jul 14, 2014 1:39 am


Return to UOC, Greece

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron